Mediere

Mediatorul are un rol activ în mediere, un rol de analist al situaţiei conflictuale în ansamblul ei, un rol de conducător al procedurii prin consens şi nu prin impuneri, deci utilizează tehnici specifice pentru a îmbunătăţi dialogul dintre părţile implicate, ajutând astfel la atingerea unei convenţii în problema pusă în discuţie.

Succesul Medierii, redactarea Acordului părţilor, este ulterior recunoscut de autorităţi prin intermediul unui judecător în instanţă sau prin intermediul unui avocat / notar public.

Medierea poate funcţiona nu doar ca rezolvare a unei dispute, ci şi ca mod de prevenire a acesteia. Procesul de mediere poate fi utilizat şi ca avantaj în negocierea contractelor, prin identificarea intereselor ambelor părţi şi promovarea unei comunicări eficiente între acestea.

La mediere se poate apela la nivele diferite şi în multiple contexte: de la dispute minore la discuţii despre pace în mod global, precum:

la locul de muncă:
– discriminare;
– hărţuire;
– administrarea muncii;
– plângeri şi prejudicii.

alte dispute:
– ale asociaţiei de locatari;
– contracte de orice natură;
– prejudicii personale;
– parteneriate;
– organizaţii non-profit;

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne telefonic la:  +40 728 297 522

Sau completați formularul, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp posibil.